top of page

Support

FAQ

  • Ik mis een product in de webshop die ik graag wil bestellen. Is deze nog leverbaar?
    Alle producten die in de retail login en in de webshop staan, zijn op dit moment leverbaar of zijn op korte termijn weer te bestellen. Producten die voor een wat langere tijd niet leverbaar zijn, staan niet zichtbaar in de shop. Deze kunnen wel terugkomen in de collectie, maar dat duurt dan meestal wat langer.
  • Hoe lang duurt het voordat ik een bestelling uit de webshop ontvang?
    In principe worden webshop bestellingen binnen 1 à 2 dagen verstuurd. Je ontvangt een email met trackingcode zodra het pakket in distributie is gegaan.
  • I live in USA / Canada / Australië and I want to order a product. What will be the delivery time and shipping costs?
    Please send us an email regarding the product and your address. We will calculate the exact shippingcosts based on volume and weight of the package. On average base the costs will be about EURO 30. Delivery will take approximately 10-15 days.
  • Ik wil graag foto's gebruiken voor mijn webshop.
    Het is zeker mogelijk om foto's en tekst te kopieren uit de website om te gebruiken als je de producten ook verkoopt in je webshop. Als je beeld of tekst wilt gebruiken voor blogs of andere social-media uitingen, neem dan even contact met ons op.
  • Kan ik beeld gebruiken voor publicatie in een magazine?
    Jazeker, stuur ons even een maitlje om welke foto('s) het gaat, dan sturen we hires beeld naar je toe.
  • I am a retailer in France/Germany/etc. Do you deliver also to retailers in Europe?
    We are happy to send orders to retailers in countries in Europe. Please provide us with your company name and VAT number and we will send you our latest pricelist and delivery terms.
bottom of page